top of page
Algemene informatie 

1 / Wat zit er in een ontbijtbox? 

Elke box bevat een combinatie van versgebakken broodjes, koffiekoeken, yoghurt (Hoeve 't Alkeveld), vers fruit, hartig en zoet beleg, .... 

Je kunt de exacte inhoud per box terugvinden bij 'Ontbijtboxen'.

​

2 / Wat ligt er op een tapasplank? 

Een tapasplank kan besteld worden per persoon. 

Op de planken ligt er een divers aanbod van verse kazen en charcuterie, fruit en notenmix, ....

Je kunt de exacte inhoud per plank terugvinden bij 'Tapas'. 

Bestellen en betalen

1 / Hoe kan ik een ontbijtbox / tapasplank bestellen?

Bestellen is eenvoudig. Ga naar onze bestelpagina, kies de box die je wilt, selecteer de gewenste leverdatum, en volg de stappen om de betaling te voltooien. ​

​

2 / Kan ik meerdere boxen in één bestelling bestellen?

Ja, je kunt zoveel boxen bestellen als je wilt. Voeg ze gewoon toe aan je winkelwagentje en rond de bestelling af.

​

3 / Kan ik mijn bestelling later wijzigen of annuleren? 

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren zolang de bestelling nog niet is verwerkt (Let op: annuleren max 48 uur op voorhand). Neem snel contact met ons op via +32 488 62 36 22 of info@knuszottegem.be om aanpassingen te maken.

​

4 / Welke betaalmethoden bieden jullie aan? 

Wij accepteren betalingen via iDEAL, Bancontact, MYBANK en Sofort.

​

5 / Dien ik een waarborg te betalen bij tapasplanken?

Voor de houten plank en bijhorende potjes vragen wij een waarborg van €25.

 

Bij intacte teruggave van de materialen wordt deze volledig terugbetaald.

Levering aan huis of afhalen

1 / Leveren jullie de ontbijtboxen aan huis?

Ja, wij bieden levering aan huis aan op de door jou gekozen datum (in het weekend) binnen een straal van 10 km. Ontbijtboxen kunnen enkel in het weekend geleverd worden op zaterdagvoormiddag en zondagvoormiddag van 7u00 tot 11u00.
​​

Bestellingen kunnen worden geleverd bij een minimale bestelwaarde van € 28.

​

Voor de levering hanteren wij tijdsloten van één uur.

Dit wil zeggen dat wij een uur de tijd hebben je bestelling tot bij jou aan huis te leveren. (Bv: Je gekozen tijdstip is 8u. Dan kan je de levering verwachten tussen 8u-9u.) 

Let op! Hou er rekening mee dat we altijd vertragingen kunnen oplopen, aangezien we afhankelijk zijn van het verkeer. 

​

Wij leveren jullie ontbijt vers aan huis binnen een straal van 10 km.

 

Volgende (deel)gemeenten vallen binnen deze straal:

Zottegem, Zwalm, Herzele, Oosterzele, Sint-Lievens-Houtem, Horebeke, Lierde, Brakel, Geraardsbergen.

Deftinge, Idegem, Schendelbeke, Voorde, Aspelare, Aaigem, Letterhoutem, Beerlegem, Everbeek.

​

Valt je adres buiten ons leverbereik?

Stuur ons dan een berichtje. We bekijken graag de mogelijkheid of dit haalbaar is tijdens het gewenste weekend.

​​​

2 / Zijn er bezorgkosten? 

De bezorgkosten zijn afhankelijk van je locatie. Leveringen binnen een straal van 5 km zijn gratis. Je kunt de exacte kosten berekenen tijdens het afrekenproces voordat je je bestelling bevestigt.

​

3 / Hoeveel tijd van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen? 

Bestellen voor het aankomende weekend kan steeds tot donderdag 20u00, uitgezonderd bij speciale boxen. â€‹

​

4 / Kan ik de ontbijtbox ook afhalen? 

Ja, de ontbijtbox kan ook afgehaald worden op volgend adres: Ragestraat 51, 9620 Zottegem. Selecteer de optie ‘afhalen’ tijdens het bestelproces en kies de tijd waarop je de box wilt ophalen.​​​​

​

5 / Wanneer zijn de tapasplanken beschikbaar? 

Tapasplanken zijn beschikbaar op zaterdag en kunnen enkel afgehaald worden tussen 14u00 - 17u00. (Indien je een ander tijdstip wenst, kan dit steeds gevraagd worden.) 

Adres afhaling: Ragestraat 51, 9620 Zottegem

Annuleren en Wijzigingen

1 / Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Je kunt je bestelling tot 48 uur voor de geplande levering annuleren. Na deze tijd kunnen we de bestelling helaas niet meer annuleren, aangezien we de ingrediënten vers bereiden.

Je kan ons dit laten weten via e-mail (info@knuszottegem.be) of telefonisch +32 488 62 36 22. 

​​

2 / Wat gebeurt er als ik mijn bestelling te laat annuleer? 

Als je de bestelling te laat annuleert, kunnen we de kosten niet terugbetalen, omdat de ingrediënten al zijn aangeschaft en de box speciaal voor jou is samengesteld. Neem bij twijfel altijd zo snel mogelijk contact op.

​

3 / Kan ik mijn bestelling wijzigen? 

Wil je iets aanpassen aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@knuszottegem.be of telefonisch via +32 488 62 36 22. Je kunt je bestelling tot 48 uur voor de geplande levering wijzigen.

​

4 / Ik wil iets toevoegen aan mijn bestelling. Kan dat nog?
Als je bestelling nog niet verwerkt is, kan je gerust iets toevoegen. Contacteer ons telefonisch of via e-mail, dan passen we je bestelling handmatig aan.
​​

Nog vragen?

Aarzel niet en contacteer ons via het contactformulier of info@knuszottegem.be

bottom of page